wtorek, 21 maja 2024

Bandyckie przeszukanie

 


Zbigniew Ziobro podczas zorganizowanej konferencji prasowej: ‘W całości podtrzymuję zarzuty, że sposób przeprowadzenia tych czynności pozbawił mnie podstawowych praw, które przysługują każdemu polskiemu obywatelowi w zakresie możliwości zapoznania się z postanowieniem co do przeszukania, możliwości wydania rzeczy ewentualnie, jeśli takowe bym posiadał, możliwości dobrania osób do udziału w czynności przeszukania, do których mam zaufanie i wreszcie do zagwarantowania przeprowadzenia czynności bez niszczenia budynku, w którym zamieszkuje bo takie warunki gwarantuje Kodeks postępowania karnego. "Niestety przeprowadzono te czynności w sposób bandycki, niszcząc framugi i fragment muru mojego domu" - zaznaczył. "Szukano wszystkiego, a nóż coś się znajdzie, jakieś dokumenty, rzeczy albo cokolwiek innego, co może być później przedmiotem rozgrywki medialnej i atakowania mnie jako polityka, a tutaj o to chodzi. Nie mam nic wspólnego z żadnymi działaniami, które uzasadniałyby prowadzenie wobec mnie tego rodzaju czynności" - stwierdził Zbigniew Ziobro. Czy można przeszukiwać domy, mieszkania parlamentarzystów, którzy mają immunitet? – Oczywiście, że nie można, ale czy można było aresztować posłów Kamińskiego i Wąsika…? Też nie można było, a jednak ich aresztowano. Niezależna.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz