czwartek, 9 lutego 2017

Wspólnota wartości Prasa niemieckich wydawców zalewa rynek



Kupno prasy katolickiej to najprostszy sposób przekazania pieniędzy na rozwój mediów. Choć tygodniki „Gość Niedzielny” i „Niedziela” są w czołówce najlepiej sprzedających się czasopism opinii, to bardzo daleko im do rozprowadzanej w milionach egzemplarzy kolorowej prasy niemieckiego Bauera. Na każdą parafię przypada średnio 20 sprzedanych tygodników katolickich i ponad 400 – kolorowych niemieckich. W całym świecie najlepiej radzą sobie te firmy medialne, które zawierają ze swoim odbiorcą umowę abonamentową, znając go z imienia i nazwiska. Stąd zakup przez właściciela Polsatu telefonii komórkowej Plus, dzięki czemu ma dostęp do bazy kilkunastu milionów osób, którym oprócz linii telefonicznej może oferować płatną telewizję satelitarną i dostęp do internetu. Wzrost świadomości odbiorców, którzy są w stanie uodpornić się na agresywną, skierowaną do nich osobiście kampanię, także może stanąć na przeszkodzie lewicowych i międzynarodowych potentatów. Może więcej ludzi zrozumie, że warto łączyć się w znane katolickim mediom z imienia i nazwiska grupy odbiorców. Stawka zmian zachodzących w mediach jest bardzo duża. Burzliwe przeobrażenie daje nowe możliwości ludziom chcącym poszerzyć oddziaływanie prawdy. Udział w dobrej zmianie mediów może mieć każdy. Barbara Bubula Artykuł opublikowany na stronie: http://www.naszdziennik.pl/mysl/174671,rok-zmian-w-mediach.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz