niedziela, 11 lutego 2024

Apeluję o spokój

 


Jestem głęboko wstrząśnięty, że zamknięto do więzienia ludzi, którzy, nie mam żadnych wątpliwości, są krystalicznie uczciwi – przede wszystkim znany powszechnie minister Mariusz Kamiński – którzy zawsze walczyli o wolną Polskę, którzy walczyli o nią również przed 1989 rokiem jako ludzie bardzo młodzi, a potem chcieli po prostu uczciwego i sprawiedliwego państwa i uważali, że prawo musi być egzekwowane w sposób zdecydowany. Dzisiaj oni są w więzieniu na skutek działania władz polskiego państwa. Tymczasem cały szereg znanych osób, także ze świata polityki, z zarzutami korupcyjnymi chodzi dzisiaj na wolności. Niektórzy nawet piastują swoje europejskie mandaty poselskie. Jestem tą sytuacją głęboko wstrząśnięty. Tym, że zostali osadzeni w więzieniu mimo prezydenckiego ułaskawienia i że zrobiono to z taką gorliwością i taką brutalnością, zarówno prawną, bo nie mam żadnych wątpliwości, że wtedy, kiedy toczą się de facto działania kontra legem, to jest to brutalność, choć pod płaszczykiem prawa, jak również i fizyczną, i medialną. Ja nie spocznę w walce o uczciwe, sprawiedliwe państwo polskie. Prezydent Andrzej Duda. Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/polska-kraj/290301,apeluje-o-spokoj.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz