czwartek, 8 lutego 2024

Została naruszona godność polskiego państwa


 „Policja wtargnęła do Pałacu Prezydenckiego w czasie, gdy nie było w nim prezydenta Andrzeja Dudy i zatrzymała jego gości: Mariusza Kamińskiego i Macieja Wąsika” – powiedziała wieczorem w Telewizji Republika szefowa Kancelarii Prezydenta RP Grażyna Ignaczak-Bandych. Wąsik i Kamiński byli tego dnia „gośćmi prezydenta” i zostali „jawnie” zaproszeni do Pałacu Prezydenckiego na uroczystość powołania prezydenckich doradców. Dodała, że Wąsik i Kamiński „mieli mieć z panem prezydentem rozmowę”, ale w związku z tym, że Andrzej Duda miał zaplanowane tego dnia m.in. spotkanie z przedstawicielami białoruskiej opozycji, mieli ją odbyć po powrocie głowy państwa z Belwederu. Po tym, jak prezydent wyjechał z Pałacu „nastąpiło wejście policji do Pałacu Prezydenckiego”. „Chcę zaznaczyć, że nikt nie okazał mi żadnego dokumentu, na podstawie którego policja mogłaby wejść do Kancelarii. Wszyscy wiedzieli, że ja jestem na miejscu i nawet komunikowałam SOP, że jestem na miejscu i będę. Kiedy rozmawialiśmy z panami ministrami w jednym z gabinetów, naprzeciwko gabinetu pana prezydenta weszli policjanci i gości pana prezydenta zatrzymali” – relacjonowała. „I chciałabym powiedzieć bardzo wyraźnie, że została naruszona godność polskiego państwa, godność panów ministrów, panów posłów, którzy są niewinni” – oświadczyła Ignaczak-Bandych. Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/polska-kraj/290232,zostala-naruszona-godnosc-polskiego-panstwa.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz