środa, 23 maja 2012

Orędzie z Medziugorje

Medziugorje, mała górska wioska w Bośni i Hercegowinie, w 1981 roku stała się widownią niezwykłych wydarzeń. Sześciu nastolatkom ukazała się Matka Boża, która obiecała, że do końca ich życia będzie przychodzić co jakiś czas do nich i przekazywać orędzia dla całego świata. Do dzisiaj tę małą wioskę odwiedziło miliony ludzi. Czego ci wszyscy ludzie tam szukają czego nie ma w ich kościele? Trzeba samemu odwiedzić to miejsce by doświadczyć tej niezwykłej atmosfery, gdy niebo spotyka się z ziemią. Ja byłem tam w 1995 roku. Co prawda nie doświadczyłem żadnych niezwykłych zjawisk, których świadkami jest wiele osób, ale nie mam wątpliwości, że przekazywane przez Matkę Bożą orędzia są prawdziwe. Matka Boża daje każdemu broń do walki ze złem: prosi o modlitwę różańcową, comiesięczną spowiedź, częstą Eucharystię, czytanie Biblii i post. Czy można odwrócić się plecami do najlepszej z matek, która chce nas prowadzić do nieba i wie jak je osiągnąć?
Orędzie Matki Bożej dla parafii w Medziugorju i dla świata z 25 kwietnia 2012:                                                                                                        
Drogie dzieci, dziś znowu zapraszam was do modlitwy. Niech wasze serce, drogie dzieci, otworzy się na Boga tak, jak kwiat na ciepło słońca. Ja jestem z wami i oręduję za wami wszystkimi. Dziękuję, że odpowiedzieliście na Moje wezwanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz