poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Kłamliwe bilbordy platformy



Platforma Obywatelska zamieściła na billboardzie hasło, że Ojciec Dyrektor „wziął 94 mln zł dotacji” od rządu PiS. – To jest zwykłe kłamstwo. Wrogów Kościoła i wrogów Polski denerwuje to, że mamy głos, na który oni nie mają wpływu. Od początku istnienia Radia Maryja doświadczam ataków z ich strony. Ostrzegał mnie przed tym szwajcarski ksiądz, który powiedział: „Tadeusz, oni ciebie zabiją!”. Zaskoczony tym zapytałem: „A w jaki sposób?”. „Odbiorą ci przez media dobre imię. Oni ci tego nie darują. Ja ich znam”. Te ataki rozpoczęła gazeta „Nowości”, publikując pierwszy artykuł pt. „Duchy Radia Maryja”, przyłączyła się „Gazeta Wyborcza”, rozgłośnie radiowe. Atakowali i atakują nas cały czas przeróżnymi kłamstwami, a najbardziej tym, jaki to rzekomo jestem bogaty. To wszystko miało służyć temu, żeby zniechęcić ludzi, żeby nie utrzymywali naszych katolickich mediów. Oni chcą ludziom wmówić, że my, bracia, opływamy w luksusy kosztem naszych darczyńców. Ale ja wiem, komu służę: mam Pana Boga, Pana Jezusa, Matkę Bożą, Kościół, Polskę. Jest mi jednak bardzo przykro. Szkoda, że Polacy niszczą Polaków. Z tego się cieszą tylko nasi wrogowie. Mamy wielu ludzi, którzy nie sprzyjają Polsce, czego dowodem są obecne ataki na Polskę, z zewnątrz i wewnątrz.
Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/polska-kraj/196117,klamstwa-na-billboardach.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz