piątek, 11 września 2020

Nic nie stanie się bez mojej woli


Słowa Jezusa do Alicji Lenczewskiej: Powołałem najwierniejsze i najbardziej uległe dzieci Moje na kapłanów z ducha na czas najtrudniejszy, jaki czeka ludzkość. I pragnę, aby przez nich Moja Miłość ocaliła i uzdrowiła świat. Abyrozlała się w sercach dzieci Moich.
Nie lękajcie się, którzy pragniecie być Moim światłem w dniach ciemności.
Nie lękajcie się, a zawierzcie i pozwólcie[,] abym Ja sam był w was i przez was ocaleniem dla dusz zalęknionych, zagubionych, bezradnych, gdy nowe życie rodzić się będzie w bólu konania tego, co było, co chyli się już ku upadkowi.
Nie lękaj się, córko Moja, przekazać tych Słów, nie lękaj się mówić o tym, co dałem ci poznać.
Nie trwóż się – wszak Moją jesteś i nic nie stanie się bez Mojej woli.
Pokój z tobą, Moje dziecko. Trwaj w wierze i Miłości.” 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz