piątek, 27 lipca 2018

Moja recepta na szczęście i godne życie:



– rano pomodlić się, zaprosić Jezusa do wspólnej wędrówki przez dzień, – zrobić coś dobrego dla siebie i swojego zdrowienia (rozwoju), – zrobić coś dla drugiego człowieka (dać uśmiech, okazać zrozumienie, podać chusteczkę – nie muszą to być od razu czyny wielkie, altruistyczne), – wieczorem zrobić 15-minutowy rachunek sumienia z powyższych punktów, czy wypełniłam je i jak wypełniłam, – podziękować Bogu. Kolejność punktów jest ważna i celowa. Zaczynam od siebie, ponieważ jak nie zadbam o siebie, nie będę miała siły zadbać o innych. Tak wygląda moja historia w telegraficznym skrócie.Wybrałam życie i nie żałuję. Co Ty wybierzesz, zależy od Ciebie. Bóg czeka na Twoje TAK.
Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/polska-kraj/199237,co-wybierzesz-zalezy-od-ciebie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz