środa, 25 maja 2022

Dobro walczy ze złem

 


Spotkałem dwie rzeczywistości. Rzeczywistość nieprzeciętnego cierpienia na Ukrainie i nie boję się tego powiedzieć, jakiejś diabelskiej sytuacji, jakiegoś złego ducha, który opanował Rosjan, którzy mordują, gwałcą i zabijają. Non stop, kiedy jechaliśmy w głąb Ukrainy, towarzyszyły nam syreny, przerażające syreny, że należy uciekać, że należy spodziewać się śmierci, i wjeżdżałem do Polski, do innej rzeczywistości, gdzie objawia się to, co najlepsze w człowieku, to, co możemy dać każdemu drugiemu, to, co zawsze czyni Jezus, że jesteśmy dla drugich, żeby miłować bliźniego jak siebie samego. To się działo na przestrzeni kilku kilometrów opuszczając Ukrainę, więc są to dwa światy, które także znajdują się w każdym z nas, bo w każdym walczy dobro i zło. I teraz wszystko zależy, co zwycięży. Jeśli jestem blisko Pana Boga, to ja po świecie roznoszę niebo – podkreślił ks. kard. Krajewski. KAI. Artykuł opublikowany na stronie: https://naszdziennik.pl/wiara-stolica-apostolska/253874,kard-krajewski-o-wojennym-spotkaniu-dwoch-swiatow.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz