środa, 1 listopada 2017

Orędzie, październik 2017



Moje Dziecko. to, co się w tym Czasie dzieje na Świecie, jest planowane i chciane przez złego, lecz nie traćcie nigdy odwagi, kochane Dzieci. Chaos, zamęt, kłamstwa, złodziejstwo, prześladowanie, tortury, niezgoda i brak odwagi,  które karmią do syta zło, już na samym początku rozwijania się zostanie zniszczone, jeżeli będziecie się modlić, moje Dzieci ! To jest najwyższy Czas abyście się modlili za swoje kraje ! Módlcie się o utrzymanie rodzin, waszych rodzin, gdyż zły sieje niezgodę i nierząd Musicie się NAWRÓCIĆ i musicie się MODLIĆ ! Nigdy się nie bójcie, gdyż ten co prawdziwie się do Mnie nawrócił, ten nie zginie. Wytrzymajcie, Moje Dzieci, gdyż Ja, wasz Jezus, stoję GOTOWY. Amen. Kocham was. Wasz Jezus. Orędzie dla Marii od Bożego Przygotowania Serc, Orędzie Nr.1181 04 Październik 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz