wtorek, 9 kwietnia 2013

10 pytań do Macieja Laska

Zespół Parlamentarny ds Zbadania Katastrofy Smoleńskiej wystosował list otwarty, w którym sformułował 10 pytań, na które powinien odpowiedzieć M. Lasek z komisji Millera: 1. Na jakiej podstawie twierdzi pan, że samolot rozbił się o brzozę - nie ma świadków, ani żadnych wiarygodnych pomiarów i obliczeń? 2. Dlaczego pan nadal sugeruje, że w kokpicie mógł być generał Błasik mimo dowodów, że go tam nie było i dementi prokuratury? 3. Dlaczego podpisał się pan pod fałszywą trajektorią lotu tupolewa pomijającą informację TAWS 38? 4. Czy może pan podać które rejestratory pokazują, że samolot zszedł na wysokość klku metrów, bo z danych przed awarią wynika, że nigdy nie zszedł poniżej 18 m? 5. Gdzie znajduje się raport z oględzin wraku tupolewa na miejscu zdarzenia? 6. Czy uważa pan, że samolot bez działających agregatów i z silnikami objętymi awarią to samolot sprawny? 7. Czy może pan wyjaśnić skąd wzięły się tysiące drobnych szczątków samolotu wzdłuż toru samolotu na dlugości 800 m ? 8. Skąd wzięły się wywinięte na zewnątrz burty tylnej części kadłuba? 9. Dlaczego nie informuje pan, że instytut chemii zbadał tylko 8 przedmiotów należących do ofiar, a nie zbadał części samolotu, ani jego wyposażenia? 10. Dlaczego nie zdecydował się pan na otwartą polemikę z naukowcami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz