sobota, 1 listopada 2014

Homopropaganda z abonamentu

Władze Telewizji Polskiej podejmują kolejną próbę oswajania telewidzów z homoukładami. Spot pt. „Najbliżsi obcy” wyprodukowany przez Lowe Warsaw i Rochstar Prime Time na zlecenie Kampanii Przeciw Homofobii będzie pokazywany już za kilka dni. Filmik przedstawia wyidealizowany dzień z życia lesbijek, utrzymując, jakoby były krzywdzone przez polskie prawo. Ustawa o radiofonii i telewizji jasno wylicza, co wpisuje się w misję programową telewizji publicznej. Prezentowane w niej programy i usługi powinny m.in. służyć umacnianiu rodziny i zwalczaniu patologii społecznych, za podstawę przyjmując uniwersalne zasady etyki. Ten przekaz bez wątpienia podważa ład konstytucyjny Rzeczypospolitej i dodatkowo jest całkowicie bezzasadny. Osoby, które chcą funkcjonować w związku całkowicie sprzecznym z naturą małżeństwa, mają możliwość kompleksowego uregulowania swoich relacji w ramach zasady swobody umów. Zdumiewa fakt, że TVP – w obliczu stałych kłopotów finansowych i braku pieniędzy na realizację misji – wyda pieniądze podatników na spoty stworzone przez prywatną firmę komercyjną, która utrzymuje się z działalności reklamowej. Media publiczne mają za zadanie integrować społeczeństwo, a nie je rozbijać. To, co zamierza, i to, co robi od dawna TVP, jest wbrew interesowi Polski, jest wymierzone w podstawowe wartości konstytuujące polskie społeczeństwo (Nasz Dziennik, 23.10.14)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz