wtorek, 8 stycznia 2013

O pornografizacji kultury

Nie sposób nie zgodzić się z Tomaszem Terlikowskim, który w Gazecie Polskiej z 24.10 pisze o dającej się zaobserwować pornografizacji kultury. Podaje przykład producenta trumien, który chcąc zareklamować swoje produkty, wypuścił kalendarz z nagimi modelkami w wyuzdanych pozach w trumnach właśnie. TVP uznała to jako świetny pomysł i zareklamowała w programie "Pytanie na śniadanie" ogólnodostepnym bo o 8.30 rano. Kobiety kolejny raz sprowadzone zostały do roli przedmiotu - taki obraz kultury TVP daje naszym dzieciom. By zareklamować produkt i trafić do TVP wystarczą gołe kobiety, najlepiej w seksualnych pozach, obok czegokolwiek np. lodów, pepsi-coli, samochodu czy ostatnio trumny. Ekspiacji panowie redaktorzy, potrzeba ekspiacji. Wstydzę się za was, za polską telewizję i za poziom reprezentowanej przez was tzw. kultury. W Boże Narodzenie, w Medziugorje, Jezus powiedział: "przestrzegajcie moich przykazań". Stopień realizacji Jego nakazu jest miarą kultury człowieka. Kpw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz